close

答案是!!!

 

3.呼來喚去

來看看例句吧~

 

Stop bossing me around. I'm not your employee

別再對我呼來喚去了,我不是你的員工

 

My older brothers and sisters are always bossing me around.

我的大哥大姐常常對我呼來喚去的

 

I don't mind being told, but I hate being bossed around

我不在意被說教,但是我討厭被呼來喚去的

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    pvenglish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()