close
答案是!!!

3.完全沒有概念

When he asked me what I had learned about DNA, I replied, "I don't know. It was Greek to me."
當他問我,你對DNA有什麼了解,我回答:我完全不知道,這對我來說像是希臘語

I've recently started to watch football whenever I find it airing on television, but as of right now, the rules of the game are greek to me.
最近只要電視有在撥足球的時候,我都在看足球,但是一直到現在,我對足球的規則仍然是一無所知
arrow
arrow
    全站熱搜

    pvenglish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()